Compliment of klacht

 

Compliment? Vertel het ons!

Mijn Verzekeringsmanager wil u zo goed mogelijk ondersteunen op het gebied van uw financiële risico’s. Wij vinden het daarom ook erg belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

Heeft u een compliment at u graag met ons wilt delen? We stellen het enorm op prijs als u dat via onderstaand buttons aan ons kenbaar maakt.


Ook als u niet blij met ons bent

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent, omdat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We horen het graag wanneer dit het geval is zodat we er alles aan kunnen doen om toch tot een goede afloop te kunnen komen.

Als u niet tevreden bent over bijvoorbeeld ons advies, onze administratieve afhandeling of onze behandeling, dan kunt u uw klacht zowel mondeling als schriftelijk, per post, per e-mail of via onderstaande button bij ons kenbaar maken.


Hoe gaan we met uw klacht om?

Wanneer we uw klacht hebben ontvangen leggen we dit schriftelijk vast in onze klachtenregistratie en sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen drie weken een gemotiveerd antwoord. Mocht u het niet eens zijn met ons standpunt, dan heeft u de mogelijkheid om binnen drie maanden uw klacht voor te leggen aan het Kifid in Den Haag. Meer informatie over het indienen van een klacht kunt u vinden via deze link: www.kifid.nl

 

Uitspraak Kifid is niet bindend

Kifid is het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (www.kifid.nl). U kunt naar het Kifid wanneer u een consument of kleine ondernemer bent en uw klacht niet opgelost is, zoals u had gehoopt. Mijn Verzekeringsmanager is aangesloten bij Kifid onder registratienummer 300.018599. De uitspraak van Kifid is voor Mijn Verzekeringsmanager niet bindend maar geldt als advies voor het vinden van een oplossing.